Hogyan adjak le rendelést

Rendelés leadás

A rendelés egy nagyon egyszerű folyamat! Oldalunkon éjjel-nappal rendelhet.

A termékeket könnyedén megtalálja a kereső vagy a navigáció segítségével. Egyes termékek esetében különböző színek, ízek és méretek, illetve mennyiség közül választhat. Végül már csak egy „Kosárba” gombot kell megnyomnia a vásárláshoz.

Ezután kattintson a jobb felső részen a "Kasszához" gombra és eléri a rendelési folyamatot. Ha már vásárolt nálunk, akkor hozzáférési adataival bejelentkezhet. Ha Ön új ügyfél, akkor egyszerűen létrehozhet egy új Ügyfélfiókot.

A kassza oldalon egyszerűen adja meg a szállítási címet és válassza ki az Ön számára előnyös fizetési módot. Ezt követően ismét ellenőrizheti megrendelését, majd elküldheti.

A megrendeléséről azonnal kapni fog egy Rendelés-visszaigazoló e-mailt. Rendelése ezt követően, amilyen gyorsan csak lehetséges feldolgozásra kerül.

Biolindo rendeléséhez akár két ingyenes próba terméket is választhat Próba-kínálatunkból. Ezt a lehetőséget a kosárban találja, amint egy vagy több terméket hozzáadott. A kiválasztott próba termékek bekerülnek rendelésébe.

Miért kap minden vásárló korlátozott számú próba terméket?
Minden ügyfelünk számára lehetőséget szeretnénk biztosítani a minta termékek rendelésére és kipróbálására. Ha minden rendelés esetén korlátlan számú próba terméket lehetne választani, úgy sajnos már nem tudnánk garantálni, hogy minden ügyfelünk minta terméket kapjon.
Amint nagyobb számú próba terméket kapunk a gyártóktól, növeljük a kiválasztható minták számaát

Miért változik a próba termékek kínálata?
A próba termékeket a gyártóktól kapjuk, azonban nem mindig ugyanazaokat a terméket és mennyiséget. Ezért változik ajánlatunk rendszeresen.

Miért választhatnak az ügyfelek?
Mert környezetünk fontos számunkra. Korábban az ajándék próba termékeket mi választottuk ki, a rendelkezélsre állás függvényében. Sajnos az ajándék minták nem mindenki számára voltak megfelelőek, így kidobásra kerültek. Ezért döntöttünk, úgy, hogy minden ügyfelünk kiválaszthatja a számára megfelelő terméket. Emellett számos ügyfelünk tudja, hogy mit szeretne, így nincs szüksége próba termékre. Az új rendszerrel automatikusan nem küldjük el a próba termékeket, csak akkor, amennyiben ügyfelünk kiválasztja. Ez lehetővé teszi a hulladák csökkentését, illetve további ügyfeleink több minta közül választhatnak.

Megjegyzés: Ha egyszerre több rendelést ad le, akkor azokat egy rendelésbe vonjuk össze, ezáltal csökkentve a csomagolási hulladékot. Az összevonás után csak két próba lesz megtalálható rendelésében, nem az összes, különböző rendelésekben megtalálható minták.

Elérhetőség és Készlet

Igyekszünk annyi terméket raktárunkban tárolni, amennyi csak lehetséges.

Weboldalunkon két helyen talál információt a szállítási időről: közvetlenül a terméknél és a bevásárlókosárban.

A termék állapotát a termék oldalán tekintheti meg. A termékeket a következő kategóriák szerint különböztetjük meg:

Raktáron: A termék azonnal szállítható. Még aznap vagy legkésőbb a következő munkanapon feladjuk.

Raktáron xy-tól: A termék jelenleg nincs raktáron, de a megadott napon újra elérhető lesz.

Jelenleg nem elérhető: Sajnos nincs pontos információnk arról, hogy a termék mikor lesz újra elérhető. Lehetséges, hogy a szállítónak szállítási problémái vannak, vagy a gyártónak akadtak nehézségei. Mivel gyakran mi sem kapunk pontos tájékoztatást, ilyenkor kénytelenek vagyunk eltávolítani a „kosárba” gombot, hogy ne okozzunk szükségtelenül hosszú szállítási időt. Az „Értesítést kérek, ha elérhető” lehetőségre is kattinthat, és így automatikusan kap egy e-mailt, amint a termék újra raktáron van.

Elfogyott: A terméket már nem gyártják, vagy kivettük a kínálatunkból.

A szállítás dátuma számos tényezőtől függ, mint például a szállítási cím, a kiválasztott szolgáltató, az áruk elérhetősége, a megrendelés időpontja és a fizetési mód. Íme egy példa: Szüksége van egy termékre, és a „Raktáron” felirat olvasható mellette. Csak ez a termék befolyásolja a szállítási időt. A várható szállítási dátum a terméknél és a kosárban is megjelenik Önnek. Ha most még egy terméket tesz a kosarába, amely csak később lesz raktáron, akkor a teljes megrendelés várható szállítási dátuma megváltozik. A bevásárlókosárban az a szállítási dátum jelenik meg, amikor mindkét terméket megkapja.

Szállítási probléma esetén tájékoztatni fogjuk.

Fizetési lehetőségek

Rendelkezésre álló fizetési formák Magyarország
Előreutalás
Kérjük, utalja át rendelése összegét bankszámlaszámunkra. Az összeg beérkezése után rendelése feladásra kerül.
Hitelkártya
Fizessen VISA, Mastercard, JCB használatával gyorsan és biztonságosan.
Maestro kártya
Fizessen Maestro-kártyájával gyorsan és biztonságosan.
Utánvét
A számla összegét Ön csomagátvételkor fizeti ki. Kérjük, a kézbesítésnél legyen Önnél elegendő készpénz. Amint az áru elhagyta raktárunkat, szállítási visszaigazolással értesítjük Önt e-mailben.

Milyen további szállítási lehetőségek vannak?

Üdvözlőkártya

Rendeléséhez személyes Üdvözlőkártyát is mellékelhet. Ön különböző motívumok közül választhat, amelyhez személyes üzenetet csatolhat. A kártyát előnézetben megtekintheti.

A rendelési folyamát végén már nincs lehetőség üdvözlőkártya kiválasztására.

Számla ne legyen mellékelve

Ez a lehetőség különösen akkor fontos, ha Ön egy ajándékcsomagot szeretne küldeni anélkül, hogy az a számlát tartalmazná. Ebben az esetben külön számlázási és kiszállítási címet adhat meg. Fontos, hogy törölje a "A számla a kiszállításhoz mellékelve" négyzetben való jelölést. A csomagot a szállítási címre, míg a számlát a számlázási címre fogjuk elküldeni.

Abban az esetben, ha a szállítási és számlázási cím ugyanaz, akkor mindkettőt (azaz ajándékcsomag és számla) ugyanarra a címre fogjuk elküdeni, de külön-külön.

Mi a hűtve szállítás, friss szállítás és szállítás a gyártó által?

Szállítás a gyártó által

Néhány termék esetében, mint például nagy méretű tárgyak, a szállítást közvetlenül a gyártó végzi. Erről a rendelési folyamat során, a Szállítási lehetőségeknél fog információt kapni. Ebben az esetben sajnos a Nyomonkövetés nem lehetséges, mivel nem közvetlenül raktárunkból küldjük el a terméket.

Ha kérdése van, kérem vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.

Mi a Megjegyzés?

Megjegyzést a Kosárban írhat. Ez egy kiegészítő információ raktárunknak. Tehát itt sajnos nincs lehetőség a szállító cég értesítésére.

Vevőszolgálatunk megpróbálja továbbítani a szállító cégnek az információkat. Sajnos, nem tudjuk garantálni, hogy a kézbesítő szolgálat valóban megkapja, illetve figyelembe veszi az értesítéseket.

Ha rendelését szeretné megváltoztatni vagy további információra van szüksége, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.

Mit jelentenek rendelésem jelenlegi helyzetei?

Amint rendelése meg lett erősítve, fiókjában látni fogja annak aktuális státuszát. Kérjük, vegye figyelembe rendelése aktuális állapotát, amennyiben változtatni szeretne.

Fizetésre várakozás - Ezt azt jelenti, hogy a fizetendő összeg még nem érkezett be hozzánk. Rendelését ilyenkor még bármikor módosíthatja. Önt 4 héten keresztül hetente egyszer emlékeztetni fogjuk a fizetésre, ezután rendelését szüneteltetjük. Amennyiben később elküldi az összeget, rendelése újra aktív lesz.

Feldolgozásra kész - Rendelése beérkezett, de még nem került feldolgozásra. A változtatás ilyenkor még lehetséges.

Feldogozás - A csomag el van csomagolva vagy már a szállítónál van. A változtatásra már nincs lehetőség.

Elküldve - Rendelése elszállításra került.

Törölve - Rendelése törölve lett.